Sunday, May 25, 2014

Surirumah Jutawan


Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Carian Google



Ramai surirumah ingin duit poket sendiri dengan hanya bekerja sambil jaga anak di rumah tanpa perlu keluar bekerja di pagi-pagi hari serta menghantar ke taska. 


Jika tiada duit buatkan kita "sedikit stress" sebab bila kita ingin beli sesuatu  yang pasti perlu dapatkan "approval" suami, betul tak? 



Kalau dulu kebanyakan surirumah duduk dirumah hanya semata-mara menjaga anak. Tapi sekarang jika boleh, ramai yang ingin jana pendapatan dari rumah, Kenapa tidak?

Jom surirumah kita keluar dari zon selesa "surirumah tanpa income" dan jom kita masuk ke zon "surirumah jutawan". Segalanya dari rumah, berbisnes sambil menjaga anak. Sangat best!

Pastinya anda perlu berusaha untuk berubah dan berjaya. Bukannya hanya duduk goyang kaki sahaja ya. Tapi apa yang lebih mudah bila tekan-tekan dashboard komputer, sambil tengok anak-anak main, dapat income 4-5 angka sebulan? 


Fikir-fikirkanlah. Jom ubah cara anda bermula hari ini.


-----------------------------------------------------------
Saya adalah Pengedar Sah SHAKLEE di Kuantan dan seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk atau keahlian atau untuk menjana pendapatan bersama-sama Team BVN. Sila hubungi saya melalaui salah satu medium dibawah. 

Stok Tersedia!

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria
>>> Blog : Jom Sihat Ceria

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014