Friday, May 2, 2014

Hati Berbunga-Bunga


Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Carian Google


Catatan Harian, Pengedar Shaklee Kuantan, ESP


Assalamulaikum dan Selamat Pagi Jumaat yang barakah dan ceria. Dah sarapan ke? Sarapan apa? Alhamdulilah saya macam biasa bersarapan dengan ESP + Milo. Sangat mengenyangkan.

Hari ini hati saya sangat berbunga-bunga dan penuh kecerian dari semalam. Insya-allah puteriku akan pulang kerumah. Jadi hari ini menu istimewa menanti untuk hidangan tengahari nanti.

Alhamdulilah juga, selesai sudah tugasan COD dan pos tempahan pelanggan. Terima kasih ya buat cik/puan pelanggan yang sudi membeli dengan saya.

Disamping itu, perbanyakkan zikir ini ya dan jangan lupa solat dhuha.

Catatan Harian, Pengedar Shaklee Kuantan, ESP


Akhir kalam, salam sayang dari saya. Jangan lupa doakan kesihatan dan kejayaan saya dalam perniagaan. Insya-allah.





No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014