Wednesday, June 18, 2014

Amalan Zikir Dan Doa Banyakkan Susu

Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Carian Google

Salam Semua!

Dalam artikel kali ini saya ingin berkongsi Doa untuk Perbanyakkan Susu Ibu. Susu adalah anugerahNYA dan hanya pada Dia kita meminta.

Ibu-ibu haruslah bersabar ketika susu berkurangan. Kuatkan semangat dan banyakkan berdoa untuk menambah susu badan. Jangan stress dan banyakan juga meminum air kosong (3-4 liter sehari). Air adalah kompenan utama susu ibu. Jika badan ibu sendiri kurang air bagaimana susu nak banyak kan?

Antara amalan rohani untuk membanyakkan susu ibu ialah amalan Zikir Ya Matin. Lakukannya ketika waktu terluang, ketika waktu mengepam atau pada waktu menyusukan anak. Lakukan sebanyak mungkin atau 1000x kali.  Berikut adalah doa mohon dimurahkan rezeki susu untuk bayi kita. Insya-allah.

Tip Kesihatan, SHAKLEE, Perkongsian, Produk, Jana Pendapatan,

Selamat Mencuba!

----------------------------------------------------------------
Bagi yang berminat atau sedang mencari produk SHAKLEE, saya adalah Pengedar Sah SHAKLEE di Kuantan dan seluruh Malaysia. Pelbagai set ditawarkan.

Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk atau keahlian atau menjana pendapatan bersama-sama Team BVN saya. Sila hubungi saya melalui salah satu medium dibawah.

Stok Sedia Ada!

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria
>>> Blog : Jom Sihat Ceria

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014