Monday, June 16, 2014

Jana Pendapatan Dari Rumah

Teks : Zaridah Hj Hashim

Selamat Tengahari semua!

Sunyi, sepi saja rumah. Tinggallah saya keseorangan di rumah kerana anak-anak telah pun kembali ke asrama dan memulakan persekolahan.

Rutin saya pun bermula seperti biasa. Pagi-pagi dah mula menyiram pokok-pokok dan menguruskan rumah. Sudah siap semua kerja rumah, sekarang masa untuk berSHAKLEE.

Alhamdulilah, walaupun keseorangan tetapi saya masih boleh ber"chit-chat dengan rakan-rakan di alam maya. Boleh membalas pertanyaan pelanggan tentang produk SHAKLEE dan membalas PM mereka yang berminat untuk menjadi ahli serta menjana pendapatan dari rumah sambil mengurus dan menjaga anak di rumah.

Sekarang segala mudah dan senang sebab semuanya di hujung jari. Di zaman IT ini kita cuma perlu rajin dan berusaha saja. Rezeki sentiasa ada di mana- mana.

Bagi rakan-rakan yang ingin dan berminat menjana pendapatan dari rumah seperti saya. Hubungi saya dan saya sedia berkongsi dengan anda. Anda boleh terus menghubungi saya atau SMS atau WHATSAPP di talian HOTLINE saya 014-824 3610.

Jika saya boleh menjana 4 angka setiap bulan dari rumah. Mengapa anda tidak boleh? Anda juga pasti boleh? Tiada yang mustahil untuk kita menjana pendapatan 2,3,4 & 5 angka hanya dari rumah.  Dari membuang masa lebih baik kita mencuba sesuatu yang baru serta berfaedah untuk kita.

Ok, salam sayang dari saya dan selamat menikmati hidangan tengahari serta jangan lupa jaga kesihatan selalu.

Ingat Blog ini Ingat SHAKLEE.

Jangan malu jangan segan, nanti anda juga yang rugi.

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014