Sunday, June 8, 2014

Program Cuti Sekolah - Kem Smart Ibadah

Teks : Zaridah Hj Hashim


Salam semua!

Pagi tadi saya telah menghantar 2 orang anak saya untuk menyertai Kem Smart Ibadah selama 4 hari 3 malam anjuran Irsyad Training & Motivation.

Antara pengisian yang akan didedahkan :

-mempelajari & mengulangkaji ibadat wuduk & solat serta bacaan
-menanamkan rasa cinta kepada Allah, Rasul, Diri & Keluarga
-Didikan solat Fardhu Berjemaah, Tilawah & Tadabbur Al-Quran
-Didikan amalan ibadah sunat, qiammullail & zikir munajat
-membina sikap tanggungjawab, keyakinan diri dan Peribadi anak soleh

serta pelbagai aktiviti riadah yang bermanafaat.

Semuga anak-anak saya mempelajari dan mendapat ilmu serta dapat manfaatkan cuti sekolah mereka dengan program ini. Insya-allah.

-----------------------------------------------------------


Saya adalah Pengedar Sah SHAKLEE di Kuantan dan seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk atau keahlian atau untuk menjana pendapatan bersama-sama Team BVN. Sila hubungi saya melalui salah satu medium dibawah.

Stok Tersedia!

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria
>>> Blog : Jom Sihat Ceria

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014