Thursday, June 12, 2014

Masakan Untuk Anak-Anak

Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Ehsan Carian Google


Salam Semua!

Hari ini dari pagi sampai petang sibuk melayan permintaan anak-anak untuk masakan beberapa menu pilihan mereka sebelum masing-masing pulang ke asrama Ahad ini.

Antara menu pilihan mereka untuk pagi Nasi Lemak Sambal Sotong Kering, manakala tengahari Sup Tulang Merah Singapura dan sebelah petang pula Roti John. (tak sempat nak snap image)

Catatan Harian, Perkongsian, SHAKLEE,

Catatan Harian, Perkongsian, SHAKLEE,

Catatan Harian, Perkongsian, SHAKLEE,

Alhamdulilah kerana anak-anak sudi menolong ketika menyediakan menu pilihan mereka walaupun saya terpaksa berkejar mengambil anak sulung pulang dari sekolah selepas kelas tambahan untuk SPM dan seterusnya balik kerumah sekejap untuk solat dan seterusnya menghantarnya pula untuk ke kelas tuisyen di sebelah petang.

Untuk esok dan lusa pun sudah ada menu yang telah diminta dan dalam senarai untuk di masakan dan insya-allah demi anak-anak, saya akan sediakan untuk mereka.

Ok, ini saja perkongsian dari saya dan salam sayang untuk anda!

-----------------------------------------------------------
Bagi yang berminat atau sedang mencari produk SHAKLEE, saya adalah Pengedar Sah SHAKLEE di Kuantan dan seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk atau keahlian atau untuk menjana pendapatan bersama-sama Team BVN saya. Sila hubungi saya melalui salah satu medium dibawah. 

Stok Tersedia!

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria
>>> Blog : Jom Sihat Ceria

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014