Wednesday, May 14, 2014

Eh! Bonus Dah Masuk

Teks : Zaridah Hj Hashim

Foto : Carian Google


ABDR, Bisnes, Jana Pendapatan, SHAKLEE,



Syukurrr ...Alhamdulilah...kerana hari ini adalah hari bonus. Walaupun WAHM tapi saya masih boleh mendapat bonus. Pasti rakan-rakan dalam Team saya tersenyum meleret bila dapat bonus tiap-tiap tengah bulan. Syukur juga kita masih diberi peluang untuk mengecapi nikmat dunia yang sementara ini. Nikmat dunia inilah akan digunakan untuk saham akhirat nanti, insyaAllah...

Dulu masa kerja, setiap hujung tahun baru boleh dapat bonus tetapi dalam sekarang tiap-tiap tengah bulan insya-allah akan dapat. Apa yang kita dapat bergantung pada apa yang kita lakukan dan usahakan.

Alhamdulilah, saya setiap bulan akan mendapat 4 angka bonus dan rasa sangat berbaloi dengan apa yang saya usahakan. Insya-allah saya akan terus berusaha untuk mencapai bonus 5 angka dengan panduan dan bimbingan dari mentor-mentor kami.

Anda pun boleh untuk mendapat apa yang saya dapat, yang penting anda ada usaha, sabar dan rajin.

Nak sertai Team saya? Jom saya bimbing anda bagaimana untuk menjana pendapatan seperti saya atau mungkin lebih lagi. Hubungi saya segera! Peluang sentiasa terbuka untuk anda.


******************************************


Nak tahu lebih lanjut, sila hubungi saya segera.

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610
>>> FB : Zaridah Hj Hashim
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014