Monday, May 19, 2014

Hujung Minggu Yang Menceriakan

Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Carian Google








Alhamdulilah, hujung minggu yang menceriakan kerana anak-anak dapat pulang bermalam ke rumah dan berkumpul kami anak beranak. 

Kalau hari-hari biasa, dua anak saya akan berada di asrama, jadi yang tinggal hanya saya, suami dan anak yang bongsu. Walaupun anak sulung saya agak lewat pulang ke rumah pada sabtu petang kerana menghadiri Seminar Peperiksaan tetapi ia tetap menceriakan.

Seronok tengok ragam anak-anak bila dapat berkumpul, bercerita tentang peperiksaan masing-masing dan berkongsi kehidupan di asrama. Nampak sangat keakraban mereka tiga beradik dan juga bersama saya serta suami.

Bila berkumpul beginilah rumah akan riuh rendah dan ada kalanya anak-anak bergaduh sesama mereka tapi tidak lama berbaik semula. Apa tidaknya hanya berebut nak main game atau nak tengok rancangan TV kegemaran masing-masing. 

Di samping itu juga ada berita yang menggembirakan keluarga besar kami iaitu kehadiran cucu terbaru ibu saya, Hjh Lijah. Kehadiran cucu yang ke 28 dalam keluarga kami.

Alhamdulilah dan syukur adik ipar saya selamat melahirkan bayi lelaki dan merupakan anak ke4 untuk beliau.

Anak-anak saya juga berkesempatan melawat sepupu mereka yang baru dilahirkan di sebuah hospital di Kuantan. 

Inilah catatan untuk dikongsikan. Semuga anda juga ceria dan gembira selalu disamping keluarga masing-masing.


-----------------------------------------------------------


Ingin dapatkan produk SHAKLEE, sila hubungi saya untuk info selanjutnya. Saya Pengedar Sah SHAKLEE di Kuantan dan seluruh Malaysia. Stok Tersedia!

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610

>>> FB : Zaridah Hj Hashim
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria




No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014