Friday, May 9, 2014

Panduan Membeli Secara Online


Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Carian Google


Perkongsian, SHAKLEE, ABDR,


Masyarakat kini lebih memilih untuk membeli secara online kerana malas untuk ke pusat membeli belah atas beberapa faktor seperti kesuntukkan masa, tempat yang sesak, susah meletak kereta dan pelbagai lagi.

Berikut adalah beberapa perkongsian untuk dijadikan garis panduan sebelum membeli secara Online.

Kenali Peniaga 

Pastikan anda semak dan kenali dulu  peniaga yang anda akan berurusan. Pastikan juga peniaga itu memaparkan maklumat mereka seperti nama, no telefon untuk dihubungi ataupun alamat tempat mereka berniaga di Fanpage @ Blog.

Komen-komen, Feedback ataupun Ulasan

Sila baca komen-komen, feedback ataupun ulasan yang diberikan oleh pelanggan kepada peniaga yang anda akan berurusan. Samada ianya ulasan yang memuaskan atau tidak serta sambutan dan permintaan.

Pilih Dengan Bijak 

Buat pilihan dengan bijak sebelum membeli. Pastikan anda mendapatkan harga yang sesuai dan berpatutan

Tracking ID 

Setelah urusan membeli selesai, sila pastikan peniaga memberi anda No. Tracking untuk rujukan anda. Ianya bagi memudahkan anda mengesan status barangan anda.

****************************************************

Bagi yang sedang mencari produk dan Pengedar Sah SHAKLEE yang berada di Sekitar Bandar Kuantan, Beserah & Sg. Karang. Sila berhubung dengan saya. Perkhidamatan Cash On Delivery (COD) disediakan.

Stok tersedia! 

Istimewanya Konsultasi PERCUMA secara Berterusan dan Jadual Pengambilan Supplement Hanya untuk pelanggan saya SAHAJA! :)


Call/Sms/WhatApp : 014-8243610

Salam Sayang!






No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014