Friday, May 23, 2014

Floral Mask Dah Sampai


Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Carian Google

Alhamdulilah, petang tadi En. Poslaju singgah kerumah untuk menghantar bungkusan. Cuba teka apa yang saya beli?

Haaaaaa.......





Ini dia yang saya order online semalam. Peel-off Floral Mask. 

Sebenarnya En. Suami yang minta saya orderkan. Sebab katanya Floral Mask ini boleh menghilangkan "whitehead" & "blackhead" dan sangat senang serta mudah untuk digunakan. Tidak menyakitkan dan tidak perlu picit-picit untuk keluarkan "whitehead" dan "blackhead".

Sampai je Floral Mask ini petang tadi, terus anak daraku mencubanya tapi tidak lama dia memakainya. Katanya adalah perubahan sikit, kulit mukanya rasa lembut dan licin. Baru cubaan kali pertama. Insya-allah esok saya dan En. Suami akan mencuba pulak. Tunggu ya ulasannya nanti.


-----------------------------------------------------------
Ingin dapatkan produk SHAKLEE, sila hubungi saya untuk info selanjutnya. Saya Pengedar Sah SHAKLEE di Kuantan dan seluruh Malaysia. Stok Tersedia!

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria
>>> Blog : Jom Sihat Ceria



No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014