Sunday, May 4, 2014

Seronok Dan Mudahnya Bisnes

Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Carian Google




Syukur Alhamdulillah atas anugerah dan limpahan kurniaNya. Entri kali ini saya ingin berkongsi kepada pengunjung Blog ini tentang bisnes yang saya jalankan. Bisnes yang sangat seronok dan mudah untuk di ceburi bagi mereka yang baru sahaja untuk berbisnes.

Untuk pengetahuan semua, saya menjalankan bisnes SHAKLEE. Bisnes yang sangat seronok dan mudah kerana kita tidak perlu keluar untuk mengetuk pintu ke pintu. Semuanya secara Online.

Sebenarnya saya sedikit terkilan ada diantara rakan-rakan yang langsung tidak ingin mencuba untuk berbisnes dan menjana pendapatan dengan  cara yang mudah dan senang seperti SHAKLEE ini. Apa yang perlu kesabaran, komitmen dan konsisten dari anda. Insya-allah pasti berjaya.

Kami sedia membantu anda disamping bantuan dari Master-master yang hebat dan pengalaman yang senantiasa memberi panduan, tunjuk ajar dan bimbingan secara online dan offline. 




Fikir-fikirkanlah kerana masing-masing mempunyai impian yang tersendiri. Nak capai atau tidak hanya diri sendiri yang tentukan. 

Jadi bertindaklah segera, kerana anda masih belum terlambat untuk menyertai Rangkaian Team saya sebagai Pengedar SHAKLEE, hubungi saya segera untuk info dan makluman terperinci.


Pengedar SHAKLEE Kuantan - Zaridah Hj Hashim
Jemput Singgah dan LIKE Fanpage : Jom Sihat Ceria
Blog : Blog Jom Sihat Ceria
Call/Sms/WhatApp : 014-8243610

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014