Monday, May 19, 2014

Header Untuk Blog


Teks : Zaridah Hj Hashim
Fote : Koleksi Peribadi

ABDR, Bisnes, Perkongsian, SHAKLEE, Catatan Harian,


Sebenarnya saya ingin berkongsi dengan anda semua, ini adalah image terbaru untuk Header Blog saya, Laman Kesihatan dan Kecantikan.

Ia adalah hasil kerja dan kreativiti sahabat saya Pn. Sue Haida. Anda juga boleh menempahnya dengan harga yang berpatutan serta hasil yang sangat memuaskan. Terima kasih Sue Haida kerana merealisasikan apa yang ingin saya terjemahkan ke Header Blog saya.

Insya-allah selepas ini saya akan terus "upgrade" blog saya dari masa ke semasa. Tunggu ya! 

Dan diharap Blog ini menjadi tempat rujukan serta memberi informasi berguna kepada anda semua.

-----------------------------------------------------------
Ingin dapatkan produk SHAKLEE, sila hubungi saya untuk info selanjutnya. Saya Pengedar Sah SHAKLEE di Kuantan dan seluruh Malaysia. Stok Tersedia!

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria
>>> Blog : Jom Sihat Ceria


No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014