Sunday, June 22, 2014

Bengkel Nutrisi SHAKLEE

Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Koleksi Peribadi

Salam hujung minggu buat semua!

Untuk artikel hari ini saya ingin berkongsi dengan pembaca semua tentang Bengkel Nutrisi SHAKLEE yang saya sertai pada hari semalam dan diadakan di Hotel Grand Continental Kuantan.

Ramai pengedar SHAKLEE di sekitar Kuantan dan juga dari luar Kuantan menyertai bengkel ini kerana banyak input dan info berkaitan produk-produk SHAKLEE telah diterangkan oleh Pakar Nutrisi yang terlatih dan berpengalaman dari SHAKLEE Home Office Subang Jaya.

Apa yang penting, saya telah memperolehi SIJIL BENGKEL NUTRISI sebagai bukti yang saya merupakan pengedar shaklee yang bertauliah dengan ilmu nutrisi produk.

Jadi, kepada anda yang sedang mencari produk SHAKLEE, jangan malu jangan segan untuk menghubungi saya melalui medium dibawah.

Stok Sedia Ada!

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria
>>> Blog : Jom Sihat Ceria

Jom layan tengok foto di Bengkel Nutrisi.




















No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014