Wednesday, May 28, 2014

Kenali Personaliti : Pemakai Jam Tangan Kanan


Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Sumber FB



Siapa yang pakai jam tangan kanan? Agak-agaknya sama tidak karektor anda seperti ciri-ciri yang dinyatakan dibawah?

Sebenarnya saya sekadar berkongsi sahaja. Ianya tidak ada kena mengena dengan sesiapa pun. Jika ada, itupun secara kebetulan sahaja dan saya mohon kemaafan jika anda terasa.

Saya dulu pun mula pakai jam tangan sebelah kiri tapi lama kelamaan, al-maklumlah bila dah kerja, ada duit sikit belilah gelang emas. Jadi gelang emas saya pakai sebelah kiri dan jam saya tukar pakai sebelah kanan.

Memang rasa jangal sangat pada permulaan memakai jam sebelah kanan, rasa tidak selesa sebab nak menulis dan buat kerja tangan kanan, rasa macam menganggu pula. Tapi lama kelamaan macam biasa je. Biasalah bila benda baru, lama-lama ok la....



Perkongsian, Produk, SHAKLEE, Catatan Pengalaman,

-----------------------------------------------------------
Saya adalah Pengedar Sah SHAKLEE di Kuantan dan seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk atau keahlian atau untuk menjana pendapatan bersama-sama Team BVN. Sila hubungi saya melalui salah satu medium dibawah. 

Stok Tersedia!

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria
>>> Blog : Jom Sihat Ceria


No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014