Thursday, May 15, 2014

Berkongsi Pautan Perniagaan


Teks : Zaridah Hj Hashim

Insya-allah untuk entri pagi ini saya ingin berkongsi pautan untuk memudahkan rakan-rakan mengunjungi Kedai Online yang saya usahakan. Saya merupakan Pengedar SHAKLEE di Kuantan dan Seluruh Malaysia. Rakan-rakan di jemput melawat ke laman web saya :



Pelbagai supplement dan pilihan set untuk kesihatan anda dan keluarga ditawarkan. Sebarang pertanyaan sila hubungi saya Zaridah Hj Hashim melalui medium perantaraan berikut :

1) Facebook : Zaridah Hj Hashim


3) Call/SMS/Whatsapp : 014-8243610

4) Fanpage : Jom Sihat Ceria

5) E-mel saya : zaridah_wameaz@yahoo.com @ zaridah.hjhashim@gmail.com

Kami juga menyediakan perkhidmatan "Cash On Delivery (COD)" untuk anda yang berada di Sekitar Bandar Kuantan, Beserah & Sg. Karang serta Perkhidmatan Kurier ke Seluruh Malaysia, Sabah & Sarawak.

Stok Produk Tersedia.

Jom membeli belah suplement untuk kesihatan anda dengan kami. 



Ingat SHAKLEE Ingat Jom Sihat Ceria.
   

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014