Monday, June 16, 2014

Hasil Air Tangan

Teks : Zaridah Hj Hashim
Foto : Koleksi Peribadi


Catatan Harian, Perkongsian,  


Salam Semua!

Malam ini nak kongsi hasil air tangan saya untuk En. Suami tercinta. Masak Lemak Pucuk Ubi Tempoyak. Memanglah lambat sikit dan remeh untuk menghasilkan masakan ini tetapi hasilnya "marbeles".

Siapa yang pernah merasanya pasti tahu kesedapan masakan ini. Namun begitu sesukar mana pun apa yang kita lakukan, jika ada keikhlasan dan usaha pasti mudah untuk melakukannya.

Terimalah salam kasih sayang dari saya untuk pembaca semua!

----------------------------------------------------------------
Bagi yang berminat atau sedang mencari produk SHAKLEE, saya adalah Pengedar Sah SHAKLEE di Kuantan dan seluruh Malaysia.

Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk atau keahlian atau menjana pendapatan bersama-sama Team BVN saya. Sila hubungi saya melalui salah satu medium dibawah.

Stok Tersedia!

>>> Call/SMS/WA : 014-8243610
>>> Fanpage : Jom Sihat Ceria
>>> Blog : Jom Sihat Ceria


No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014