Wednesday, April 30, 2014

Nak Kongsi


Alhamdulilah semuga kita semua diberikan kesihatan yang baik olehNYA. Hari ini saya ingin berkongsi pengambilan supplement yang saya amalkan untuk menjaga kesihatan. Saya mengamalkan pengambilan supplement produk SHAKLEE.

Jom ikuti perkongsian saya.

Pagi :

Selepas Solat subuh saya akan mengambil satu sudu teh VIVIX

Bersarapan pagi dengan ESP + Milo dan juga 2 keping roti atau kuih-kuih sahaja.

Diikuti dengan pengambilan Carotomax, Advance Joint Health Tablet (AJHT), GLA & Omega Guard. 

Sejam kemudian saya ambil Alfalfa.


Tengahari :

Selepas makan tengahari saya ambil Lecithin dan Alfalfa.


Petang :

GLA, Omega & AJHT


Malam :

Selepas makan malam saya ambil Lecithin dan Alfalfa.

Ostematrix sebelum tidur

Herb-Lax (2-3 kali seminggu SAHAJA)

*Peppermint Ginger bila perlu SAHAJA.

Dan saya memastikan pengambilan air kosong atau air masak lebih dari 3 liter sehari.




Anda pula bagaimana? Jagalah kesihatan anda semua. Pastikan anda mengambil permakanan yang sihat setiap hari. Insya-allah.

Pertanyaan lanjut & tempahan produk SHAKLEE ;

Saya adalah Pengedar Sah SHAKLEE 
COD : Sekitar Bandar Kuantan, Beserah & Sg. Karang
Kurier : Seluruh Malaysia, Sabah & Sarawak

Jom Sihat Ceria
Sms/watsap : 014-8243610
Email : zaridah_wameaz@yahoo.com
Web : http://www.jomsihatceria.com/




No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014